Herb szkoły

Aktualności

Warszawa. Humaniści w stolicy Polski

Październik jest dla nas miesiącem pełnym wrażeń. Gdy liście stopniowo zmieniały swój kolor tworząc złoto-czerwony krajobraz, uczniowie klasy 2C wsiedli w pociąg i ruszyli do stolicy Polski. Wycieczka rozpoczęła się 9 października. W tym dniu pierwszym punktem było Stare Miasto,

Czytaj więcej…

Nowa przygoda się zaczęła!!!

Witajcie kochani, przesyłamy wam pozdrowienia z międzynarodowych warsztatów w Großhennerdorfie. W tym roku tematem głównym jest “punkt zwrotny”. Bardzo szerokie pojęcie, które będziemy opracowywać w trzech grupach: na filmie, w teatrze i designie. Nasza ekipa wytęża mózgi już od niedzieli

Słońce, plaża i nauka. ERASMUS+ Dzień 5

Hola! Dziś było zarówno edukacyjnie, jak i rekreacyjnie. Mieliśmy zaplanowane zwiedzanie zamku św. Barbary, lekcję hiszpańskiego i popołudniowe plażowanie. Zamek zachwycił. Hiszpańskie podstawowe zwroty też nie są nam już obce. Morze, słońce i kąpiel znów, choć na chwilę, przeniosły nas

W białym miasteczku Altea. ERASMUS+ Dzień 4

Hola!Tego dziś potrzebowaliśmy po tych kilku bardzo intensywnych i pełnych emocji dniach. Najlepiej podsumował to nasz uczestnik Oskar, już po pierwszych wrażeniach w Altei powiedział: „Proszę pani, to nam się dziś wycieczka znów udała”. Altea poza sezonem biła dla nas

Nie tylko w Alicante. ERASMUS+ Dzień 3

Hola! Co to był za dzień! W szkole zajęcia muzyczne i taneczne, potem wyjazd do kolorowego miasteczka, czyli Villajoyosa. Tam zwiedzanie Muzeum Czekolady, połączone, ma się rozumieć, z degustacją czekolady VALOR i słodkimi zakupami. Na koniec spacer brzegiem morza i

Gra miejska. ERASMUS+ Dzień 2

Hola! Tu naprawdę mamy bardzo bogaty program.Gra miejska – poznajemy Alicante. Podzieleni na trzy grupy rozwiązujemy przygotowane dla nas zadania. Wygrała grupa w składzie: Oliwia, Oskar, Julia, Oliwer, ale radość sprawiło nam wszystkim poszukiwanie różnych miejsc i właśnie takie poznawanie

Wrocław. Tu nauka łączy się z zabawą

Wrzesień i październik to czas organizowania wycieczek. Spośród wielu ciekawych miast nie tylko Warszawa, Kraków i Gdańsk mają wiele do zaoferowania. Wrocław do którego wybrali się uczniowie klas 2D i 3C, również posiada wiele ciekawych atrakcji. Pierwszym punktem wycieczki było

Witamy w Alicante. ERASMUS+ Dzień 2

Hola! Dzień 2 w AlicanteDziś dużo wrażeń! Oprowadzanie, obserwacje, lekcje i nowe znajomości w IES Leonardo da Vinci – Alicante/España. Zostaliśmy wspaniale ugoszczeni! My też opowiadaliśmy o Zgorzelcu i naszym powiecie podczas rozdawania materiałów promocyjnych.Za chwilę obiad, potem czekają nas

Hiszpanio nadlatujemy! ERASMUS+ Dzień 1

Hola! Dzień 1 naszej wyprawy do Alicante. Czekamy na wylot, czas szybko nam płynie. Humory dopisują. Dużo słońca Wam życzymy! Wiemy, że w Zgorzelcu nie będzie go brakować. Trzymajcie kciuki za nasz bezpieczny przelot i pobyt. RODO

Świętujemy Dzień Edukacji Narodowej

Dzień Edukacji Narodowej to wyjątkowy dzień w kalendarzu roku szkolnego. Społeczność szkoły ma okazje do refleksji nad znaczeniem edukacji, ale również do chwili rozrywki podczas oglądania apelu. Nauka to wspólna podróż uczniów i nauczycieli, w której obie strony odgrywają ważną